Partneři

VÁGNER POOL

ZODIAC POOL CARE


(Aktuální nabídka Destone
k dispozici na vyžádání)


 

 

NOVINKY

arr3Sledujte nás na Facebooku!Chcete být informováni o aktuálních novinkách a akcích? Sledujte náš nový Facebookový profil na... arr3máme platební terminál NA PRODEJNĚ NYNÍ MOŽNOST PLACENÍ KARTOU VČETNĚ BEZKONTAKTNÍ KARTY PŘES PLATEBNÍ...

KONTAKTY

MBAZENY KOMPLET s. r. o.
U Vlečky 1757/1
400 01 Ústí nad Labem
tel: +420 724 021 551
napište nám

ANKETA

Spoléháte při čištění bazénu na profesionály?

Ano 33% Ne 26% Nemám bazén 19% Využívám MBAZENY KOMPLET 21%

RADY A TIPY » Záruční a pozáruční servis
Záruční a pozáruční servis

V nabídce MBAZENY KOMPLET s. r. o. najdete pouze zboží nejlepší kvality. Vždy klademe důraz na to, abyste za své peníze získali co nejvyšší hodnotu. Zároveň jsem si vědomi, že i výrobky nejvyšší kvality se někdy porouchají nebo poškodí.


1) Přijetí reklamace

a) Zásilkovou službou – pro bezproblémové vyřízení reklamace doporučujeme označit zásilku „REKLAMACE“, doplnit zásilku kopií faktury o nákupu výrobku, stručným popisem závady a kontaktem, zásilka musí být vhodně zabalena, aby nedošlo k poškození při přepravě

b) Osobně – pro bezproblémové vyřízení reklamace doporučujeme přinést s sebou kopii faktury o nákupu

c) Zprostředkovaně – zprostředkované vyřízení reklamace není možné (od konečného zákazníka reklamce nepřijímáme)


2) Přijetí opravy

a) Zásilkovou službou – pro bezproblémové vyřízení opravy doporučujeme označit zásilku „SERVIS“, stručným popisem závady a kontaktem, zásilka musí být vhodně zabalena, aby nedošlo k poškození při přepravě

b) Osobně – pro bezproblémové vyřízení opravy doporučujeme vyčerpávající popis závady

c) Zprostředkovaně – zprostředkované osobě nebude vystaven servisní protokol


3) Převzetí reklamace

a) Zásilkovou službou – vyřízená reklamace bude neprodleně po opravě odeslána poštou zpět pouze na vyžádání, nebo s nejbližší objednávkou. (koncovému zákazníkovi zpět nezasíláme)

b) Osobně – při přijetí reklamace byl vystaven reklamační protokol, který slouží jako doklad pro převzetí reklamace a na jejím základě bude výrobek předán

c) Zprostředkovaně - při přijetí reklamace byl vystaven reklamační protokol, který slouží jako doklad pro převzetí reklamace a na jejím základě bude výrobek předán


4) Převzetí opravy

a) Zásilkovou službou – vyřízená oprava bude neprodleně po opravě odeslána poštou zpět pouze na vyžádání, nebo s nejbližší objednávkou

b) Osobně – při přijetí opravy byl vystaven servisní protokol, který slouží jako doklad pro převzetí opravy a na jejím základě a vystavené faktuře bude výrobek předán

c) Zprostředkovaně - při přijetí opravy byl vystaven servisní protokol, který slouží jako doklad pro převzetí opravy a na jejím základě a vystavené faktuře bude výrobek předán


Adresa pro zasílání:

MBAZENY KOMPLET s. r. o.
SERVIS/REKLAMACE
U Vlečky 1 (AREÁL JEDNOTY)
40001 Ústí nad Labem

Tel.: +420 724 021 551

NzIzNWZi